Gempa Bumi Melanda Sabah


Baru sahaja tadi riuh mengenai Gempa Bumi Melanda Sabah . 
Aku tak sure mana-mana daerah yang terasa gegaran yang sama seperti di kundasang. Sebab jarak kundasang dengan aku amatlah jauh.
But family aku , tak jauh jaraknya dari tempat kejadian. Try call tak dapat. Semoga mereka baik-baik sahaja.

Aku tau pun sebab husband yang inform selepas sejam berlalu dari waktu kejadian. Masa gegaran tu aku dan husband tengah layan anak main. Mana nak buka media social bagai.

Gempa Bumi Melanda Sabah
GEMPA BUMI SABAH

Gambar ni aku kutip dari facebook tadi , gigih nak tunjuk lokasi kejadian.. Harap-harap pendaki semua selamat. Dengar kabarnya , pendakian tak di teruskan. Alhamdulillah.

Rasanya tak ada yang cedera.. atau mungkin aku tak dapat info lagi. Apa-apa pun kita doakan yang baik-baik buat semua. 

Semoga tanah sabah di lindungi olehNya. Aamin





No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED