Top Up Percuma Untuk Celcom Dan Maxis

Hi semua... 

Ada tak kat sini yang dah guna boost App and dapatkan credit percuma. Firstly , benda ni aku ingat tipu. Hihi. Aku tau pun last year , anak buah husband aku ajar. Mak-mak macam aku ni , mana lah tau benda semua ni. Masa bujang dulu , yelah kot. Aku hadap jugak. Hahaha.
Masa mula-mula dulu , aku setakat claim topup reload RM8 je , aku tak tau pulak boleh guna sampai ke sekarang. Serius giler best apps ni!!


Aku dah dapat banyak giler topup dari boost Apps ni. Sumpah tak tipu!! memang freee.... siap dapat angpow chinise new year lagi. ekekke. seronok ke tak seronok.

Nak tau macam mana???
Klik link di bawah dulu , install kat hp.. kemudian regester seperti biasa..

Download the Boost App on Google Playstore or App Store https://tinyurl.com/theboostapp

Masa regester tu , WAJIB masukan kod invite seperti di bawah ni.. 

ais0oxu

Dengan kod ni lah korang akan dapat free top up nanti. Kalau tak , nanti tak dapat tau!!!
Hehe.. dalam masa yang sama.. jangan lupa upgrade wallet korang ke premium ye. Free sahaja , ini membolehkan korang withdraw money ke local bank nanti. Ada faham tak??

Kalau tak faham juga.. tak pe , korang install sahaja dulu.. ikut step yang aku ajar kat atas.. guna kod kat atas.. nanti korang godek-godek lah dalam tu. 

Atau..

boleh komen kat bawah untuk pertanyaan. heheh

adiosss!!!



No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED