Akhirnya Buang Iklan NUFFNANG


Finally , aku dah buang iklan Nuffnang kat blog aku. Kenapa aku buang..?? Saja je nak cari nafas baru kat blog...Dah bertahun dah aku guna nuffnang ni. Dari zaman blog aku yang lama lagi.. sampai lah aku create yang baru ni masa 2014. 

Teringin juga rasa ads baru , nak buat pembaharuan sikit kat blog , since dah banyak masa nak berblog dah lepas ni. Hihi

Kot lah ads baru lebih agresif dan sesuai dengan aku. Hewhew.

Akhirnya Buang Iklan NUFFNANG

Kalau dulu.. rajin nau aku submit ticket.. Haha , siap join churp-churp bagai. Ada lagi kot duit dalam churp-churp tu.. eh nuffnang pun adoo.. tapi tak cukup nak withdraw.. Kahkah.. Takpe lah. biar lah mereput kat situ. Hihi

Lepas ni nak test-test ads lain pulak.. semoga murah rezeki pulak lepas ni. Hihi




No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED