Review Guardian CC Cream SPF50 light Sunscree


Since aku pregnant ni , skin aku sangat-sangat alah dan memilih. Serius.. produk yang before ni aku guna , semua dah tak sesuai. Maybe faktor umur juga kot. Dah 30 series ni semua benda baru jadi.. mostly berkaitan dengan skin tone. Hmm

Before this , aku tak ada problem sangat dengan sunscreen yang ada di drugstore tu asalkan free alcohol , semua aku bedal je.. but since preggy ni.. Mostly produk yang sesuai dengan aku adalah organic , water-based. 

Salah satunya sunscreen dari brand guardian ni. Serius harga sangat murah. RM19 je kot. Memang berbaloi arhh.. 

Kenapa aku pilih Sunscreen Guardian jenis water-based???

Salah satunya . sebab skin aku sekarang oily , acne.. so untuk mereka yang jenis kulit ala-ala aku ni , memang di galak kan sunscreen atau apa sahaja produk jenis water based. Aku tak tau kenapa , consult dah bagitau macam tu. Hahah. I is follow je , asalkan betul sesuai untuk kita.. 

Recommended to others??

Yess... untuk mereka yang skin type oily macam aku. Tapi better pilih code Light. Sebab ada orang guna code medium , muka jadi kelabu. Haha.. 




How to apply Sunscreen???

Cleansing Oil - Cleansing Foam - Serum - Moisturizers - Sunscreen


So.. rasanya tu je lah kot.. Apa-apa pun sebelum beli produk tu , korang di galak kan cek skin type masin-masing dahulu k..

adioss =))

2 comments:

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED