Kedudukan Baby Melintang


Kedudukan Baby Melintang - Siapa pernah alami masalah macam ni..?? Please share.
Last week , aku ada appointment dengan doctor untuk scan baby 28 minggu. So , tengah-tengah scan tu , doktor bagitau baby dalam perut dalam keadaan melintang.. contoh macam dalam gambar bawah ni..

Kedudukan Baby Melintang

Im not sure kenapa baby boleh melintang macam tu.. maybe sebab tak cukup luas kot dalam tu. Ntah lah , sampai sekarang rasa tak sedap hati. Harap-harap baby back to normal nanti. Since first baby aku bersalin secara normal , so aku sangat-sangat berharap second baby pun bersalin secara normal. Tapi kalau dah takdir bukan secara normal. Aku redha , siapalah kita untuk menidak kan takdir Allah.

Ada juga doktor bagitau , still ada peluang untuk baby pusing pada paksinya semula. Sebab baru 28 minggu kan. So aku pun banyak juga buat research pasal baby melintang ni. Cara-cara nak pujuk baby balik pada asalnya.. Means kepala kat bawah lah kan.

Harap sangat usaha aku berbaloi lah.. semoga baby dalam perut lembut hati , hehehe. Next month aku ada appointment semula untuk tengok keadaan baby . So nanti aku update next entry keadaan baby macam mana.. doakan aku eh.

=))


No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED