Review Pre Cleanser Nutox ~ MakeUp Remover


Review Pre Cleanser By Nutox - MakeUp Remover

Review Pre Cleanser By Nutox - MakeUp Remover

Masa sales guardian hari tu , sempat jugak lah aku grab beberapa benda.. walaupun bukan barang makeup yang aku beli. Hihi. Salah satunya , pre cleanser Nutox ni. Kalau ikutkan hati , aku hampir-hampir terjebak nak beli micellar water by garnier tu. Tapi since aku dah banyak pakai brand nutox , 95% barang yang aku guna sekarang pun nutox. Jadinya , aku ambik lah juga pre cleanser nutox ni.

So far , aku tak banyak hal sangat dengan nutox ni , mostly produk dia sangat sesuai dengan skin aku. Tak kisah lah , moisturizer dia ke , night cream ke , and others tu semua boleh je sumbat kat muka aku. Tapi serius.. bagi aku , nutox the best product!!! Aku tak kena bayar lansung review benda ni. Hehehe

Aku jenis yang sentiasa pakai foundation kalau keluar rumah , dan sangat-sangat amalkan skincare rutin dengan penuh disiplin setiap hari. So that , aku memang WAJIB ada pre cleansing to remove makeup di muka everyday. 

So far sepanjang aku guna pre cleanser nutox ni , memang sangat-sangat BEST!! Noraa bagi 5 bintang...

Review Pre Cleanser By Nutox - MakeUp Remover

Texture dia smooth giler... And tak beminyak lansung.. Memang best , selalunya sesetengah makeup remover ni kalau kita apply kat skin , muka akan rasa panas-panas sikit. Mungkin sebab ala pada bahan-bahan dalam produk tu lah kot. But bila aku guna nutox ni , skin aku okeh je.. boleh terima. Sebab bahan dalam produk nutox ni semua sesuai kat aku. Maybe sebab no alcohol kot. Makeup pun senang je nak tanggal. Even foundation setebal 1 inci pun boleh clear.. 

Recommender for others?? 
Yess... Sangat-sangat recommended!!

Kalau dah cuba nanti , jangan lupa inform kak shaz k!! 

Adioissssss










2 comments:

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED