Review Nano White Intensive Brightening Serum


Hi 

Sejak dua menjak ni , ramai sangat orang share pasal drugstore punya produk. Well , aku salah seorang dari mereka yang pantang watson dan guardian buat offer. Hihi.
Memang heaven lah bila masuk dua tempat ni. Nak nak kalau muka tengah breakout. Haha

Tapi kali ni , aku nak cerita pasal serum yang aku beli kat guardian hari tu.. Nano White Intensive Brightening Serum. 



Seriusss , serum nano white ni memang besttt!!! Jarang sangat aku berkenan dengan serum ni. Tapi since umur pon dah hmmmm... memang kene lah guna juga. So , sebagai wanita yang ingin kan muka ploless macam retis tuu. Aku pun buat research sikit pasal serum ni. Yang mana sesuai untuk kulit aku.. yelah , kalau nak ikut benda yang viral je .. tak semua produk sesuai dengan kita. Ye dok???Skin type pun beza.. ada yang jenis oily , ada yang normal.. ada yang combination. So , pemilihan produk tu ikut skin type masing-masing.

Kenapa aku pilih Nano White Intensive Brightening Serum??
Satu sebab skin aku jenis , oily + acne. Sejak pregnant ni , aku punya skin memang agak teruk sikit. Hormon la kot. Kalau tak pregnant , ok je... jerawat tak ada. So that is why kenapa aku guna nano white ni , sebab sesuai untuk semua skin type.. normal to oil. So tak ada keraguan di situ.

Recommended to others??
Yes... but better , cek dulu ingredient dia.. sebab mungkin , ada sesetengah orang akan alah pada bahan-bahan yang terdapat dalam sesuatu produk. But for me , im okay whit this.

So far.. sepanjang aku guna , memang berjaya juga lah hilangkan bekas-bekas jerawat..kecutkan jerawat. Walhal , jarang yang amat aku guna. BIasalah , simptom pregnant. MALASS. Hewhew
Kalau rajin , Inshaa Allah result lebih memukau kot!

Tips***

Cara nak guna serum - :

Cleasing - Toner - Serum - Moisturizers - Sunscreen ( Day )

Cleansing - Toner - Serum - Moisturizer/Night Cream ( Night )
-
-
-
-

btw.. ini adalah review terbaru mengenai Nano White Dark Spot Serum
Sedikit berbeza dengan serum brightening.. nak tahu lebih lanjut.. klik link di bawah
👇👇👇👇👇👇

https://byshaz.blogspot.my/2018/04/review-nano-white-dark-spot-corrective.html

Kalau ada soalan.. boleh dm saya di instagram

LadySHAH









No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED