Sibuk

Its coming 2 weeks kan aku tak hapdate apa-apa. Perhh.. terasa lama sangat. Well aku bukan lah saja-saja.. Last 2 week aku busy yang amat. First tu , rumah aku di datangi tetamu Allah. Kata orang , tetamu tu kan rezeki. Selama seminggu lah juga aku layan tetamu sebaik mungkin.. Alaa , bukan orang lain pun..parents je kot. Kihkih
Tapi tak elok lah kan ada tamu kau dok menaip dalam bilik. Sebab soho aku dalam bilik. Nanti my mom ingat aku tak suka dia datang pulak. Grrr

Balik parents aku , my MIL pulak datang and kak ipar. Anf of course lah , sebagai menantu yang baik hati.. aku harus fokus dalam melayan mereka.. hihi. bawa diorang jalan...makan-makan. Seriuss aku busy sangat. Balik rumah je mesti ambik peluang tidur sepuas nya.. Haha

Nampak tak.. busy nya macam mana. Lepas tu , aku busy dengan forex class aku lagi. Kau jangan la tanya aku forex tu apa. Google lah. Biar hadam sikit.. sebab bila kita sendiri yang cari maksud benda tu apa.. kita lebih mudah hadam. Ye dok??

Tak habis dengan class lagi.. last weekend aku dan husband balik kampung my MIL. Kalau duk rumah MIL , memang tak ada masa nak online. Lagi pulak malas kot nak angkut laptop... dengan dukung anak lagi. Hmm banyak barang yang kene punggah. Dah aku ni jenis tak suka banyak barang kene angkut. Lain nak bawa pampers anak.. pampers sendiri lagi. Haha. Jenuh mak!

Semalam je sampai rumah.. baru rasa bernafas sikit. Finally , baru dapat rehat secukupnya. Tapi rumah tak dan lagi nak kemas.. tunggu lah nanti... Bagi rehat badan dulu. Letih weh! Anak aku pun penat tak hilang lagi. Nasib baik anak jenis cool je. Hihi

Ada banyaaaakkkk entry aku nak share lepaih ni. In shaa Allah , kalau di beri kesempatan lagi. Ngee

Ok lah , Meh aku belanja sikit senyuman anak...




13 comments:

  1. COMELNYA DAK KECIK TU..senyum lebar hehehe

    ReplyDelete
  2. sengih nakal ke canne tu? dahlah bulat.. hehe.

    ReplyDelete
  3. Alololo. Comey je gelak + senyum tu. Geram tengok.

    ReplyDelete
  4. mak penat tengok muka anak happy mesti hilang penat kan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..kdg rasa letih , tapi bila pandang ke anak..alahaiii hilang segala lelah

      Delete
  5. Hamboi.. chomelnye si kecik tu..
    meh acik cubit sikit pipi tu..

    ReplyDelete

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED