Jana Pendapatan Tanpa Modal

Assalamualaikum

Kalau sebelum ni , aku banyak share mengenai anak je kan.. Hehe. Blog yang lama , kebanyak kan artikel aku mengenai bisnes. Sebab nya aku housewife yang bekerja dari rumah sepenuh masa. Kalau boleh aku nak jugak share benda baik dalam blog aku yang ni. Terutama bagi mereka yang teringin nak jana pendapatan tapi tak ada modal.

Sepanjang aku main blog ni , banyak benda aku belajar.. dan banyak benda yang dah aku cuba.. dari bisnes yang memerlukan modal dan juga bisnes tanpa modal. Actually tak ada beza pon. As long as kau rajin usaha. Inshaa Allah , mesti berjaya punya.


Bisnes yang aku maksud kan tadi adalah klikjer. Kalau nak regester boleh klik sini... >> REGESTER
Benda ni simpel je , tak memerlukan kita keluar rumah..sembang kat orang itu ini. Segalanya di hujung jari. Kau ada facebook? Ada blog..twitter.. instagram?? Haa.. cukup syarat dah. Regester je... dalam tu ada tutorial yang boleh ajar kita macam mana nak buat. Mudah kan?

Aku seronok buat bisnes macam ni... sambil jaga anak , sambil cek email.. Eh duit masuk pulaks! kihkih... kau tulis-tulis je.. tup tup duit masuk. Haihhh... semua benda boleh buat duit sekarang. Siapa kata kau kena kerja di bawah terik matahari baru boleh dapat duit..? Kenyataan nya kita boleh juga buat duit.. duduk di rumah , pasang aircond.. on laptop.. haa kan sama tu macam kerja ofis. Tapi jangan lah buang tebiat sampai nak pakai formal and pakai nektai. Dah kenapa sampai macam tu sekali?! Hehe.

So far.. dalam klikjer , ramai yang berjaya dapat pendapatan sehingga 4 angka. Siapa sangkah kan.
Kalau korang nak juga seperti saya dan yang lain-lain. Jangan lah buang masa anda. Saya doakan anda semua mendapat kebaikan dan manfaat dari apa yang saya share ini.






No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED