Kecewa Dengan Nuffnang

Pernah sekali aku cashout dari nuffnang , kemudian masa tu akaun bank i ada problem.. then i pun change lah guna nama husband..so kononya cheque tu boleh lah clear nanti. tapi tunggu punya tunggu. Cheque tak sampai.. Hrmm , dah 4 months i guess..

Nak di jadikan cerita , masa tu blog lama ada problem.. then blog tu pun dah delete. Iskk nak explain pun payah sangat. Haihh. So i create blog ni.. kemudian change kat nuffnang link blog. Status gliterati pun dah hilang. But its ok. Yang tu normal lah kan.

Tapi yang buat aku kecewa.. bila cheque yang aku tunggu tak sampai. Hrmm.. Tak ada lah banyak mana amount tu. But sedih lah. At least diorang inform lah kan sebab apa. Dah sent ticket pun tapi tak ada respon. Mungkin bukan rezeki kot.

Kecewa Dengan Nuffnang
Actually , tak ada niat apa-apa pun.. seronok je pasang iklan nuffnang kat blog.. dari dulu-dulu lagi memang guna nuffnang.. walaupun dah banyak create blog , tetap nuffnang juga yang aku pilih...nampak tak kesetiaan aku. Sampai laa ni aku guna lagi tau..! sedih lah... sebab dari 2014 lagi kot aku kumpul. Cashout 2015.. tunggu-tunggu tak sampai. huhu. sob sob.

saboo aje lah.


4 comments:

  1. eh kenapa boleh jadi macam tu ea? huhu. sebab selama ni guna nuffnang okey je tak pernah ada masalah bila cashout. mesti ada something wrong somewhere?

    ReplyDelete
  2. ha'ah.. rasanya kot , tunggu diorang reply macam mana.

    ReplyDelete
  3. Ya Allah. kenapa boleh jadi macam tu wak. cuba hantar tiket lagi wak. kot-kot kali ni depa respon lagi. PG tak pernah lagi mengalami perkara ni.

    ReplyDelete
  4. awak....bole x nk tau ap kegunaan nuffnag??

    ReplyDelete

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED