7 cara Penggunaan Bean Bags Kanak-Kanak

Hi




Bean bags ni merupakan bag yang di isi dengan dry bean . Tapi tidak semestinya juga, sebab ada yang juga boleh di isi dengan plastik pellet , foam dan juga bahan pengisian yang lain-lain. Apa pun , bean bags ni merupakan satu tempat berehat yang sangat lembut dan selesa , boleh jadi lebih selesa daripda katil kita tu. Hee

Majoriti , kanak-kanak sangat menyukai bean bags ni..  Dan boleh di katakan , mereka lebih banyak menghabiskan masa dengan beans bag setiap hari.

Ada 7 cara yang mereka boleh gunakan bean bags tersebut.. -:

1. Menonton TV

Bean bags ni boleh di gunakan sebagai kerusi , Mereka boleh duduk dengan selesa berjam-jam sambil menghadap skrin tv , malah sangat berbeza dari kerusi-kerusi yang ada. Sebabnya , bean bags ni boleh berubah bentuk . Bila badan sakit , kita boleh ubah mengikut keselesaan kita sendiri. Selain itu , beans bag ni jugak sangat senang untuk di tolak dari satu tempat ke tempat yang lain tanpa bantuan orang-orang tua. Mereka juga gemar bermain video game dengan menggunakan bean bags ini sebagai kerusi. So Lazada Malaysia merupakan pilihan pertama untuk dapatkan bean bags yang
menarik dan cantik.



2. Gunakan Sebagai Bantal

Bean bags ni sangat-sangat sesuai di jadikan bantal . Musim panas di india , bean bags ini sesuai di gunakan kerana lantainya yang sejuk dan baik sangat selesa. Tidak mudah tergelincir berbanding bantal biasa yang selalu kita gunakan. Kita juga boleh membaca buku dengan santai sambil berehat dengan selesa.

3. Bermain Sorok-sorok

Anak-anak boleh bersembunyi di sebalik bean bags ini dan sukar untuk di dapati , kerana bean bags ini tidak mempunyai kaki seperti perabot lain. Ia juga boleh di alih kan dan di simpat tempat yang selamat.

4. Sebagai Bag Tinju

Bagi anak yang hiperaktif , mereka boleh gunakan bag ni sebagai bag tinju. Ianya sangat sesuai dalam membina kekuatan anggota badan mereka. Dalam masa yang sama , bean bags ni boleh di gunakan sebagai bantal pergaduhan.

5. Untuk Mencapai Sesuatu

Anda menyimpan sesuatu yang sukar untuk di capai kanak-kanak berusia 6 tahun , dengan cara meletak kan barang tersebut di tempat yang tinggi. Namun kini tidak lagi, dengan ada nya bean bags di sekitar , mereka boleh mengangkat bean bags tersebut di atas kerusi mahupun katil bagi memudahkan mereka mencapai sesuatu dengan mudah.

6. Sebagai Penahan Pintu

Boleh di gunakan sebagai perlindungan tambahan untuk kanak-kanak yang inginkan privacy. Mereka boleh gunakan bean bags di belakang pintu sebagai penahan . So bila kita tolak pintu bilik , pintu tersebut tidak terbuka luas,, dan menyukar kan kita untuk masuk ke bilik mereka.

7. Untuk Menyembunyikan Sesuatu Barang Berharga

Memandangkan bean bags ni boleh di ubah bentuk asalnya , apa sahaja saiz dan bentuk barang boleh di simpan di bahagian bawah bean bags dengan selamat.

So far , bean bags ni memang menyeronok kan sangat if kita ada anak kecil. Kalau nak cari seller local yang trusted.. Boleh cuci mata di link ini Groupon Malaysia . Bukan sahaja ada diskaun , malahan kita happy melihat anak gembira dan selesa dengan bean bags.









2 comments:

  1. bestnya kalau ada bean bag nii buat kerusi utk membaca hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat best dear... i ada satu , belikan anak.. last2 mak nye yg guna..haha

      Delete

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED