Bila Anak Photogenic

Boleh kata.. dari anak aku lahir sampai laa ni , aku memang suka sangat ambil gambar dia.. bukan takat aku sorang je. Daddy dia pun suka sangat ambil gambar , dah macam jadi photographer tak berbayar pulak kan. hihi

Apa yang aku perasan , anak aku suka sangat bergambar , tak kisah lah dalam posisi apa sekali pun. Yang seronok tu , bila kita ambil gambar.. dia boleh pulak acah2 nak tiru model.. Haha , maybe masa aku preggy suka sangat tengok american next top model yang dulu2 kat youtube. Kah kah
Boleh jadi terkenan kot..

Lagi syok bila ko ambik gambar anak.. dari apa posisi pun akan nampak cantik je muka.. Seriously, she's a very photogenic baby.
Bukan sebab dia anak aku , aku dok puji2.. Tapi u know lah kan baby , memang cute je... tak kira lah anak aku ke , anak kau ke.. semua pon cute bila dalam gambar... But bila kau ada minat biar sikit pon dalam bidang photography ni... u know lah what i mean " photogenic "


Bila Anak Photogenic
Nampak tak... aku tak suruh lansung dia senyum.. hmm

Bila Anak Photogenic
Hobi dah kot bergambar..

Bila Anak Photogenic
Yang ni kerja daddy nye... Aku tak tau lansung.. cek hp dah 
ada gambar ni... Haha

Bila Anak Photogenic
Yang ni... dia dok nangis , tapi bila ambik gambaq
dia siap posing.. Alahaiii

Kecil-kecil macam ni.. ok lah , kang esok dah besar... mau sakit jantung aku di buat nya , aku tak ade pun tetap kan anak aku nak jadi ape esok lusa.. yang penting dia jadi manusia yang patuh pada perintah Nya dan jadi manusia yang berguna.. Inshaa Allah. Amin.







No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED