Review : Iron SteamQ Goshop

Assalamualaikum

Review : Iron SteamQ GoshopHari tu aku ada beli Iron steamQ dari goshop.. Tau lah dah jadi mak-mak ni , semua kau nak.. haha.
Rasa nya dalam rumah aku ni dah ada 4 iron.. Hihi. Ntah kenapa , suka beno aku dengan iron. Setiap bilik memang aku akan spare satu iron. Kot lah tamu datang.. tak lah susah-susah diorang nak tanya ada iron ke tak. Aku memang siap display dengan iron board sekali. Senang koje. Hee

Dah lama sebenarnya aku berkenan dengan iron steamQ ni.. tapi asyik tak jadi beli je. Bila nak beli.. mesti terbeli benda lain. Haha. Tu lah kan perempuan.. kalau dia kata nak beli shawl , jubah yang di angkutnya... kalau dia kata nak beli jubah , shoes pulak yang di angkutnya.. rumit rumit..
But its normal lah kalau orang perempuan macam tu... kalau tak macam tu , mesti dia tu mak nyah..Haha

Okay okay... balik pada cerita Iron steamQ goshop aku tu , well.. bagi aku so so lah.. tak de lah hebat
Review : Iron SteamQ Goshopsangat macam dalam tv tu.. Ntah lah , aku ke yang tak reti guna ke apa.. halus tu halus jugak lah.. but water storage nya amatlah kecil.. tak habis satu baju air dah habis. Jenuh kot asyik nak tambah air je

Sorry ye goshop. I is cerita yang betul.. Sebab aku every weekend memang akan siap-siap iron kemeja husband , blouse-blouse aku.. kot lah nak jalan , tak ada lah buang masa nak besiap... kemas barang anak.. nak iron baju lagi. Aku jenis yang suka benda siap-siap... haa gituu. kalau buat dalam kelam kabut aku boleh hangin okeh!


Tapi kalau iron shawl ke...blouse ke.. and nak cepat , rasanya iron ni berguna lah.. hihi. Baju anak.. aku iron guna ni je... senang sikit.. yelah baju kecil lagi.. sesuai lah guna iron steamQ ni.. Mula-mula dapat benda ni pon , aku try kat baju anak dulu.. hehe

Review : Iron SteamQ Goshop

Senang sikit arh kalau iron baju cenonet macam ni.. So far , aku lebih suka guna iron ni untuk baju anak dengan blouse aku je.. kalau kemaja husband , tetap guna iron panasonic yang berat tuh. Haha

Takpe lah.. at least , ada juga senaman tangan sikit. Ni sejak ada anak.. kalau boleh semua benda nak senang. Vacum rumah pun guna robbot vacum je. Alahaiii.... semua nak benda senang je. Bukan malas.. tapi si kenit tuh haa, Kalau boleh nak bekepit je... sabo aje lah.

Next.. aku nak beli pulak frying pan goshop tu. Kalau ada masa free , aku layan je goshop ni. Haha. ok lah kan.. daripada layan astro ria... Bayar kemain mahai.. wayang dok ulang-ulang je. Hmm. Tertunggak seposen pon nak kira. Iskkkkk... teruk arh!


Boleh di katakan barang di goshop semua aku nak. Haha. Serius okkeh! Setiap bulan mesti kene beli at least 2 barang dari goshop. Gile arhh sampai macam tu sekali aku nekad. Hiii
Alaaa... bukan barang mengarut pon , untuk kegunaan dalam rumah jugak.. lebih memudah kan aku buat kerja.. hehe. Kata orang... beli tu jangan alang-alang.. biar boleh pakai lama.. gtuuu

Nanti aku review lagi erkk barang dari goshop yang aku dah beli...


12 comments:

  1. Smapai sekarang saya tak reti nak guna iron ni dengan betul..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tu la kan..klu dlm video tu senang je depa guna.. kita ni pulak yg rasa susah nak guna.

      Delete
  2. teringin nak beli jugak iron steam tapi belum bkesempatan lg

    ReplyDelete
  3. Dah lama teringin nak beli gak tapi asyik x terbeli jer..
    Pastu bila baca komen pembeli dekat go shop tu pun cam x best je, terus x jd beli.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. laa, sy pun tgk cam berkenan je..tak praktikal sgt eh? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susah nak ckp..hehe...praktikal ke dok , sbb shaz pun baru guna gear satu je...haha

      Delete
  5. Replies
    1. klu shopping..rasa minda lebih relax dear..hehe

      Delete
  6. go shop ni kannn..notty..kemain buat org teruja tengok iklan dia tauu..hahaha..gatai je tangan nak beli..

    ReplyDelete

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED