Review Nano White Dark Spot Corrective Serum

Review Nano White Dark Spot Corrective Serum - Kalau dulu aku pernah review Nano White Intensive Brightening Serum di sini
-
-
https://byshaz.blogspot.my/2018/02/review-nano-white-intensive-brightening.html

Kali ni aku share yang khas untuk dark spot pulak.


Setakat ni aku dah guna sebulan lebih nano white dark spot corrective serum ni... Kiranya dari hari awal aku berpantang lagi dah guna. Kadang adalah juga skip sekali dua. Tapi ok lah.. still ada perubahan. Aku pernah story kat entry yang lalu.. sepanjang pregnant , skin aku tumbuh jerawat halus dek kerana hormon preggy mommy yang tak menentu.

So bila dah berpantang ni.. harus lah kena bersihkan skin-skin yang breakout hari tu.. jerawat dah tak ada dah.. yang tinggal hanyalah kesan-kesan jerawat tu. Since aku sangat berpuas hati dengan serum nano sebelum ni.. maka dengan penuh yakin aku cuba lagi yang khas dark spot punya. 

Resultnya dalam sebulan.. so wooowww..!!! Aku ada share gambar terbaru kat instagram aku di sini ESYAH296.. kesan jerawat dah tak ada.. skin pun jadi sekata.. tak adalah macam retis. Tapi untuk orang-orang biasa macam aku ni.. dah kira puas hati dah.. hehe


Antara kelebihan serum nano white jenis dark spot ni .. boleh refer gambar kat atas. 

Bagi aku.. berbaloi lah beli serum nano white ni. Sama dengan brightening intensive serum. Keduanya pun berbaloi. Cuma function berlainan. So.. aku rasa kena ada dua-dua sekali. Kalau serasi dengan skin.. tak ada masalah kot.



Texture serum ni.. dia agak pekat dan likat sikit. But still okay lah... tapi kalau aku , aku lebih suka brightening serum tu.. lebih ringan dan cepat serap. 

Yang ni.. aku suka guna masa tidur malam. Aku buat macam night serum lah. Gituu.. cuma bila bangun pagi..skin macam ada oily sikit. Dah memang skin aku oily kan.. nak buat macam mana. Asalkan jerawat tak tumbuh. Result dia power.. i okay je.. hehe.

So kedua-dua nya memang perlu ada kot.. kalau jalan-jalan.. aku lebih suka guna brightening serum tu.. sebab texture lebih lembut. Mix dengan makeup pun skin still cun. 

Dark spot ni.. aku dah try guna siang hari masa gi hospital bawa adik cek jaundis.. memang agak oily sikit.. so aku prefer guna malam hari je..

Apa-apa pun.. aku still prefer beli kedua-dua sekali.. memang dah jadi fav serum aku! Satu guna untuk siang.. satu lagi untuk night care.. hehe.

So kalau korang nak test.. makesure tahu skin type dahulu.. kena ingat , produk tak salah.. cuma skin kita agak sensetif sikit. Banyak kan membaca dan kenal skin masing-masing.
Kena tahu alergik pada bahan apa. Macam aku , tak boleh kalau fragrance yang terlalu kuat pada produk... 

Jangan beli produk sebab ikut orang lain ok.. beli sebab produk tu memang sesuai untuk kita. Macam mana nak tahu sesuai atau tidak. Kena refer previous punya perenggan.. fahami kulit anda , dan wajib tahu bahan produk apa sesuai dengan kita.. okay..? Semoga korang semua miliki skin yang cantik dan cun... tak mau suntik-suntik noh... hehe.. 

-
-
-
-
-


* Nano white serum adalah carian yang paling top melalui google setakat ini. Keyword-keyword ini muncul setiap minggu..

PLEASE KLIK  LINK DI BAWAH AND TEKAN VOTE

No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED