Earning Pertama Dari Google AdSense

Entry jakun di awal april. Hahaha.
Hari tu aku ada update pasal Adsense dah aprove aku punya application kat sini


Alhamdulillah. Lepas approve.. aku slow-slow study pasal AdS ni.. tapi tak adalah aku dapat puloh-puloh usd sehari.. nak dapat 0.01 pun amat susah weh! Ni nasib je.. hahahaha.. 

Lagi pulak.. aku lama admit kat sepital kan. So lama tak update blog. Ada pun sekali dua je. Ni dah keluar. Sat lagi entry aku berlambak arh! Hehehe. 

So here we go!! 


Korang tak yah lah gelak sungguh! Kan aku dah bagitau awal-awal ni entry jakun. Hmmm... tengok lah earning pertama aku dari google AdSense. Aku share untuk tatapan masa akan datang. Kot lah akan datang sehari boleh 100usd.. kahkah. 

Excited kot dapat earning... bukan nya buat kerja berat mana pun. Duduk diam je goyang kaki update blog. Dah dapat income. Ni baru betul..goyang kaki dapat duit. Hahaha.

Tak yah susah-susah nak fikir cari 5 kepala dapat 10%... dapat roi bulanan bagai. Last-last lebur puluhan ribu. Ye dok?? Hehe

Selain dari google AdS ni.. aku ada buat side income juga kat playstore..  tapi nanti aku cerita lah macam mana buat duit dari google play store pulak. Hihi


Setakat ni.. aku dapat 37usd je. Tak banyak pun. Slow-slow. Heww

No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED