Idea Terbaik Untuk " Wedding Gift "


Musim cuti sekolah.. maka bermula lah musim perkahwinan berlansung di sana sini. Sampai tak menang kaki di buat nya nak ke majlis perkahwinan saudara mara dan jiran tetangga. Sampai kan ada yang pening nak beri hadiah apa pada kedua mempelai.

Alaaa.. setakat nak bagi wedding gift ideas je. Tak lah susah mana pun. Apa lah korang ni.. sekarang segalanya di hujung jari . Tok sah penat-penat ke sana ke mari nak cari wedding gift. Meh kak shaz nak habaq sikit noh..

Untuk pengetahuan korang , zaman sekarang ni.. orang ramai lebih tertarik kepada barang yang custome made.  Kiranya , benda tu di buat khas untuk kita.. macam kak shaz pun kalau boleh semua barang nak custome made.. so apa yang kak shaz buat adalah buat tempahan melalui Printcious.

Kalau korang rasa nak bagi wedding gift yang tak boleh orang lupakan sampai bila-bila.. ini adalah salah satu cara terbaik. Buat custome made untuk hadiah si pengantin dari Printcious.
Mudah je wehh..

Korang Masuk je link https://www.printcious.com/
Ada macam-macam pilihan yang korang boleh buat .


Boleh custome made muka dekat puzzle.. serius benda ni menarik. At least kalau korang hadiahkan benda ni.. nanti esok diorang laki bini boleh lah enjoy playing the puzzle. Tak gituu ! Hewhew

Ehh ehh boleh buat canvas juga.. eyoooo!! Benda viral kot kat Facebook.. tapi kalau korang nak custome made sendiri.. dengan harga murah dan berbaloi.. kak shaz syorkan korang buat kat sini.. sebab terlalu banyak pilihan.. sampai terbuat untuk diri sendiri dah. Hihi



Tshirt , mugs.. cushion pun ado dik! Ni bukan setakat untuk wedding gift ideas je.. untuk diri walaupun boleh weh!

Ni yang kak shaz dah buat sendiri..

Yang ni kak shaz buat cushion. Buat sepasang pun okay..

Idea Terbaik Untuk " Wedding Gift "

Yang ni pulak kak shaz custome made tshirt.. ayat kat tshirt tu pun kak shaz sendiri adjust... semua nya design ikut kehendak kita..so wooow kan!!

Memang menarik sungguh! 

So siapa yang still runsing nak cari idea untuk wedding door gift.. boleh direct contact mereka.

Atau.. nak buat birthday party ke.. yelah nak buat tetamu lebih tertarik kan.. kita pun nak juga yang vogue.. so wedding photo booth rental ni la pilihan terbaik.. jangan lupa contact diorang di sini.. 

Sangat berbaloi.. kita senang hati.. semua pun senang hati.. tak gituu =)




No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED