Beli Barang Baby Direct Dari UK

Assalamualaikum-


Sejak kebelakangan ni , tetiba beli baju baby ni jadi satu hobi.. Alahaiii , Baby baru 4 bulan lebih.. baju kat almari dah macam 10 tahun dah.. penuh gilerr! Kihkih
Ntah kenapa boleh terjebak kat website Uk ni... mula2 tu , saja je tengok2 baju baby yang personal shopper from UK juai. Tiba2 hati terkenan pulak , nak tidur pun tak tenang tau! Asyik ingat baju baby yang comey2 je! Hihi

Maka bermula lah episod cari mencari di google.. Dari mana personal shopper beli barang.. Actually tak ada lah susah mana pon , ada setengah website memang menyediakan penghantaran direct ke malaysia... Postage? Depends lah.. ada website yang bagi free postage... so , far..selama aku shopping kat Uk web.. memang free postage arh! Even shop until 500++ , Takut je kena tax... so kene bijak lah kan! Kalau macam website yang tak menyediakan penghantaran ke malaysia , boleh je guna perkhidmatan like comgetaway.. dan banyak lagi , ntah nama ape..lupa dah! So far.. aku guna comgetaway je..sebab penghantara 4 days paling cepat...

So baru2 ni aku shop kat Next Uk... makaiiihh , seghonok kau!!! Baju toksah cerita lah.. Quality sangat cantik , yang aku suka.. dress baby tu mostly guna button kat belakang.. Aku tak berapa nak berkenan kalau dress baby guna zip! sebab kadang2.. badan baby merah kat belakang.. So aku memang reject arh baju yang menggunakan segala dato nenek zip ni.. even cantik mana pun! Aku bukan lah mommy yang cerewet.. but baby ni mana reti nak bagitau tang mana yang sakit.. ye dok??

Ni antara baju yang sempat aku rembat melalui Next Uk...
-
-
-
-
-
-
-
-



Actually ada banyak lagi parcel yang tak sempat aku ambik..sebab seronok sangat..hihi , semangat nak cuci dan pakai kan anak aku.. baju ni senang mix and match ,sebab dalam satu website tu dia siap2 tolong mix and match kan je!!

Beli Barang Baby Direct Dari UK

Beli Barang Baby Direct Dari UK

Beli Barang Baby Direct Dari UK


Cukup 3 je lah aku show kat korang ye.. hihi , so far baju anak aku.. aku beli kat Uk website.. Sebab majoriti semuanya siap2 mix and macth.. rambang mata weh!! Lagi2 aku jenis malas nak keluar window shopping.. so ni la solution nye.. Klik2 je..hihi siapa kata duk rumah je save budget..duk rumah ni lah yang banyak keluar duit tau.. Husband aku pun naik bosan dah asyik terima parcel aku kat ofis.. kah!

Jadilah seperti aku.. ( trademark si rashid ) bijak , tak yah keluar isi minyak kereta and shopping.. buang masa and tenaga.. haha.. 

So kalau nak beli direct..boleh lah beli dari http://nextdirect.com Bukan takat barang baby..baju orang dewasa..brand nike , adidas semua pun ada...









6 comments:

  1. Waa, nicenya. Harga pun still mampu milik kan. Nak singgah sat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kang singgah sat..jadinya bjam2..hehe rambang mata nau!

      Delete
  2. Sis boleh ajar I..I dah register kat comgateway, kita beli byar credit card kan..camner ye kalu oshkosh

    ReplyDelete
  3. macam mana nak register ye webiste uk tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak dah dapat jawapan ke? Saya pun tgah cuba register tapi tak boleh pulak

      Delete

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED