Xiaomi Yicam Camera

Assalamualaikum

Kalau korang perasan.. sekarang ni ramai je yang dah guna xiaomi yicam camera tu , mana tak nye.. harga lebih murah berbanding hero 4 kan.... Sangat lah jauh beza! Kalau kau jenis yang suka kumpul gadget.. mesti kau akan beli punye! serius murah.. dalam 300 hengget je tak silap.. tapi bukan full aksesori lah! standard je... Sekarang banyak je jual kat instagram , hari tu aku beli kat lazada.. Sebab masa tu promotion! Maka aku pun grab la satu , murah punye pasal.. Haa , kira murah arh berbanding hero 4.. Teringin jugak hero 4 tu , tapi simpan dulu... hihi , aku lebih suka guna duit 1k lebih tu untuk shopping dress baby girl aku.. Kahkah! walau hati kecil ku ini membuak2 nak kan hero 4 jugak.. grrr

So far , aku sangat2 puas hati guna yicam camera ni walaupun dia tak la semahal go pro.. kalau mengikut pembacaan aku melalui google , tak banyak beza pun yicam camera ni dengan hero 4.. Sejibik kauu! Yang membezakan nya..adalah dari segi harga mahal dan tak , kualiti gambar pun seakan2 sama...  Tu pada pendapat aku lah , sebab aku bukan nya jurukamera handalan.. hihi

Ni antara gambar yang aku snap guna yicam....
-
-
-
-
-
-


Xiaomi Yicam Camera

Kualiti gambar agak ok jugak kan... Aku dah pernah try hero 4 , kualiti gambaq seakan2 je , mungkin ada beza dari segi keterangan pada gambar je , means warna pada gambar... selebihnya sama je.. tu pada pendapat aku lah.. Jangan pulak kecam aku , sebab lain orang kan lain pendapat.. Hiih

So setakat tu je lah... kalau nak beli , boleh beli kat lazada , dan pastika korang pilih supplier yang ok , dan tengok jugak lah review customer dalam tu.. kalau ok , kau rembat lah sebijik.. hihi



4 comments:

  1. Hai saya singgah sini balas kunjungan dan follow #55. Jemput singgah blog saya da kalau tak keberatan nak minta tolong LIKE Qiya dalam FB 3Bskin official page untuk pencarian duta produk 3Bskin Malaysia 2016.tq

    http://qiyasaad.blogspot.my/2016/01/hari-1-misi-12-hari-untuk-dapatkan-like.html

    https://www.facebook.com/1452580875055397/photos/pb.1452580875055397.-2207520000.1452770960./1543079826005501/?type=3&theater

    Selain tu, jemput join giveaway juga ye. Good luck!

    http://qiyasaad.blogspot.my/2015/12/gold-giveaway-1-by-qiya-saad-powered-by.html

    ReplyDelete
  2. 2 2 lebih kurang sama je. cuma beza dari segi pixel. janji boleh pakai :)

    ReplyDelete

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED