Review Facial Spray by Sendayu Tinggi

Antara skin care yang aku ada.. dan paling aku gemar sangat , adalah facial spray dari sendayu tinggi.. Ni dah botol kedua dah aku guna. Aku memang siap-siap beli dua botol hari tu. 


Apa yang menarik facial spray by Sendayu tinggi ni ?? 
- sebab pertama... sesuai untuk skin yang ada acne macam aku ni , walaupun tak banyak.. seketul dua pun dah kira ada jerawat kan. Aku kalau tak guna produk khas acne prone , memang skin aku akan tumbuh jerawat seketul. Hmm. Dia punya seketul tu , dah macam speed bump dah. Hahaha

- sebab kedua ,kena guna before kita nak makeup. Aku tak tau lah.. bila spray before makeup , automatic..foundation akan nampak sekata sahaja. Pernah dah cuba guna after makeup... foundation tak cantik pulak. Hehe


Kalau di ikutkan.. facial spray ni khas untuk dry skin.. tapi aku tetap nak beli juga. Hehe. Alhamdulillah.. serasi dengan kulit aku. Gatal pun tak... berminyak pun tak. 

Actually..aku baru nak guna semula facial spray ni , sebab.. sepanjang aku pregnant.. aku memang tak guna apa-apa produk yang berkaitan dengan acne prone..aku tak berani.. 

So aku guna facemist aloe vera by nuela je.. aku ada share entry kat sini.. nanti baca k.



So sekarang... before makeup , aku akan guna facial spray sendayu tinggi... after makeup , aku spray pulak guna aloe vera ni.. skin pun segar. Tak adalah makeup jadi kelabu asap nanti. Hihi

So kalau korang nak beli facial spray ni , boleh beli... untuk dry skin pun okay , oily skin pun boleh.. tapi untuk yang skin oil.. boleh test dahulu , takut tak sesuai dengan korang.

Mungkin sesuai dengan aku.. tapi dengan korang tak. Kang tak pasal-pasal.. mak jadi mangsa. Haha. 







1 comment:

  1. Dapatkan Penghasilan Tambahan Dengan Bermain Poker Online di www,SmsQQ,com

    Keunggulan dari smsqq adalah
    *Permainan 100% Fair Player vs Player - Terbukti!!!
    *Proses Depo dan WD hanya 1-3 Menit Jika Bank Tidak Gangguan
    *Minimal Deposit Hanya Rp 10.000
    *Bonus Setiap Hari Dibagikan
    *Bonus Turn Over 0,3% + 0,2%
    *Bonus referral 10% + 10%
    *Dilayani Customer Service yang Ramah dan Sopan 24 Jam NONSTOP
    *Berkerja sama dengan 4 bank lokal antara lain : ( BCA-MANDIRI-BNI-BRI )

    Jenis Permainan yang Disediakan ada 8 jenis :
    Poker - BandarQ - DominoQQ - Capsa Susun - AduQ - Sakong - Bandar Poker - Bandar 66

    Untuk Info Lebih Lanjut Dapat menghubungi Kami Di :
    BBM: 2AD05265
    WA: +855968010699
    Skype: smsqqcom@gmail.com

    ReplyDelete

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED