Menang Contest CouponBelanja

Suka nya bila menang contest.. hihi lagi-lagi bila contest tu bagi hadiah e gift voucher from zalora. Dah lah aku ni kaki shopping.. Hee

Thank you naa Couponbelanja.. Kalau aku kenal korang , mesti aku bawa lepak makan-makan.. hehehe

Rugi lah kan siapa tak join contest dari couponbelanja baru-baru ni.. sangat-sangat rugi. Aku dok promot kat fb..ada lah sorang dua follow aku join contest tu. Bila dah habis contest baru nak kecoh kata aku tak hajak!! Cisss... sentap mummy!


Aku tak tau lagi nak beli apa... aku malas kot nak buka zalora tu , kalau boleh semua aku nak beli..dari handbag , shoes , cloths.. haha tamak kan.. 

Nanti lah aku fikir-fikir nak beli apa...kot kot dapat lagi cash voucher dari contest lain..boleh lah guna sekali semua. Hehe

Thank you couponbelanja


No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED