Bawah Mata Kanan Asyik Bergerak Tanda Apa?

Rimas...kurang selesa , rasa geram.. emosi terganggu.. Semua ni tengah berlaku dekat aku. Rimas weh , hari tu sebulan kot mata bawah belah kanan aku bergerak.. Kemudian stop sendiri. Lepas sebulan dia jadi balik. Dah 3 hari berturut-turut mata kanan aku bergerak. Letih aih!


Merata aku goggle sana sini cari cara macam mana nak stop kan gerakan bawah mata tu. Benda lain aku dapat.. haih! Ramai yang bagi tafsiran mengenai sesuatu alamat mengenai gerakan mata . Aku tak adalah percaya bulat-bulat pun. Cuma aku percaya setiap apa yang Allah jadikan itu pasti bersebab. Tapi bukan lah sebab gerakan tu..bakal terjadi perkara yang buruk belaka .. Tak... tapi rimas kot.

Ada lah juga aku tanya orang-orang tua.. macam mak mertua , mak aku sendiri... pak saudara. semua pun aku tanya. Dah nama orang tua.. memang tak adalah jawapan lain.. segala alamat dia bagi. Hew.. Sebagai anak solehah dan menantu solehah.. aku memang tak bantah lah. Aku mengiyakan ja. Tapi dalam hati sentiasa berdoa Allah beri keselamatan buat aku , suami dan anak-anak serta kedua ibu bapa kami.

Siapa ada pengalaman macam aku..cuba share.. atau petua untuk stop kan mata gerak-gerak ni. Rimas sungguh!

1 comment:

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED