flowerputih.blogspot.com

Hii..

First entry kali ni , nak story macam mana blog ni boleh wujud.. Actually , aku ada 1 blog yang dah lama.. tapi tak ada lah lama sangat , tapi boleh lah... memang agak aktif jugak sampai sekarang.. Ntah macam mana tiba2 tergerak hati nak buat blog baru.. kiki

Nama blog pun ntah dapat dari mana , haha.. mula nya nak letak english2 sikit.. tapi memandangkan reader kita akan datang orang malaysia.. so , kene lah buh ala2 kemelayuan gituu.. So i pilih yang kelasik sikit.. Ingat nak buh bungaputih , tapi tak dapat..

flowerputih.blogspot.com

Akhirnya "flowerputih" jadi pilihan hati.. yang penting tak susah untuk orang ingat.. hihi , masa buat entry ni pun takde follower lagi... tapi takpe lah , kejap lagi kita cari lah follower naa... hihi , biar bila diorang follow blog..dah ada benda yang nak di baca.. tak ada lah kosong sangat kan.. ye dok??

Harap2 aku berjaya lah collect follower macam mula2 aku buat blog lama tu.. Inshaa Allah 
Nampak nya , aku dah jadi blogger baru lagi lah kan.. korang jangan lah tanya kenapa aku buat blog baru ni... hihi... adalah sebab ... malas nak explain panjang.. hihi



Meh support blog ni pulak... mihmih

No comments:

Post a Comment

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED