Borong Keronsang Di Shopee

Aku rasa semua perempuan kot ada problem kehilangan keronsang. 


aku memang sejenis pelupa.. plus memang kerap sangat beli keronsang. Setiap bulan aku memang beli benda ni dalam 10 ketul. Seketul tu dalam 0.80 sen. Perghhh kira lah berapa banyak dah aku buang duit untuk keronsang ni.
Dah macam pampers pakai buang dah. Huhu. Sedih.

Aku pun tak tau lah macam mana benda ni boleh hilang... Penuh tanda tanya juga. Kadang-kadang ada je rasa simpan dalam box. Tapi bila nak guna.. benda tu dah tak ada. Aku pun macam.. hmm , mana aku letak ya. Pelik ni. Sebab malas nak cari sangat. So kita beli yang baru je lah.

Baru-baru ni aku borong terus 100 biji. 50 biji tu aku bagi kat mom aku.. 50 biji lagi tu aku punya. Sebab setiap kali aku balik rumah mak aku , memang aku ambik seketul lah. Hahaha  , Dan akhirnya aku di marah sebab perabih keronsang dia pulak. 

Doa doa lah ya benda ni tahan lama. Tunggu bekarat la baru beli... hehehe

8 comments:

  1. Keronsang kinah pun selalu jugak hilang hahaha. Hmmm kena borong lagi jawabnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. borong banyak sikit sis..tgh on sales tu dekat shopee..hahah

      Delete
  2. boleh jadi macam biskut jugak, kejap ada kejap takde,, ni pun ekin nak kena beli kerongsang baru jugak ni 😆

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... pelik kan boleh hilang. Walhal sendiri je guna

      Delete
  3. hahaha samalah.. selalu bergaduh dgn adik sbb keronsang hilang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah..untung kak shaz , adik duduk jauh..

      Delete
  4. wah...lumayan!
    aida plak, asyik kehilangan brooch.
    at the end, jumpa kat bilik anak2 dara.
    hmmmmm now, terasa da kehabisan brooch, terus gi beli bebyk.
    sib baik murah, kan.rm10 dlm 12 brooch kekecik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cukup murah dah tu... jenuh la kan asyik beli..haha

      Delete

Ehhh dah komen belum?? Kalau belum , komen lah dulu.. nanti i bagi reward okehs!

~.~

© 2013 BYSHAH ALL RIGHTS RESERVED